maandag 22 juli 2013

5 JAAR

 
 
5 jaar vandaag mijn donorniertje!!!
5 kaarsjes, voor elk jaar 1!
5 kaarsjes met een dubbele betekenis...
5 kaarsjes uit dankbaarheid en
5 kaarsjes om te vieren dat mijn leven 5 jaar geleden een totale metamorfose onderging,  maar ook
5 kaarsjes in de hoop op een goede afloop vrijdag en
5 kaarsjes als symbool voor de hoop op nog heel veel jaartjes samen met mijn donorniertje en
5 kaarsjes in de hoop dat ik hier nog ontzettend lang van kan genieten met mijn dierbaren
5 kaarsjes met hoop dat mijn donor/mijn vader er nog ontzettend lang getuige van mag zijn, dat zijn bijzondere daad mij zoveel goeds brengt en dat het met hem ook goed blijft gaan!
5 kaarsjes als symbool voor 5 niet te vergeten jaren en
5 kaarsjes vol hoop en vertrouwen voor de komende 5 jaar........

 



BEDANKT PAP EN WE HEFFEN ER VANDAAG HET GLAS OP MET Z'N TWEETJES!!!
PROOST, OP HET LEVEN......



 

4 opmerkingen:

  1. Mooi Linda.
    Het haalt ook bij mij weer herinneringen en traantjes op aan 15 jaar geleden.
    Hoewel ik me niet kan verplaatsen in een familietransplantatie of een transplantatie met een (goede) bekende.
    Dat moet volgens mij helemaal zeer bijzonder zijn!

    Voor jou en paps alle geluk!!! Wendy v. H.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb in april 10 kaarsjes mogen uitblazen en ik dank nog regelmatig de onbekende donor die me de doorstart van mijn leven toeliet.

    Nog vele jaren en een goede gezondheid gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gesproken Linda maak er een bijzondere dag van, ik heb mijn nier 2 jaar geleden gedoneerd aan mijn schoonzus en we vieren het ieder jaar op de dag dat ze mijn nier kreeg.
    heel veel geluk samen en nog vele jaren in goede gezondheid.
    José v d L

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet het nog op de dag van vandaag ik was 16 bijna 17 jaar toen ik een donor nier kreeg ben inmiddels 44 jaar heb twee kinderen en heb de donornier al 27 jaar dus geniet er elke jaar ervan met je vader yvonne boer van donk

    BeantwoordenVerwijderen