donderdag 8 januari 2015

#JeSuisCharlie






2 opmerkingen:

  1. Achtung Ziel ist es, die breite Öffentlichkeit, gesunde Männer und Frauen zu informieren. Wer hat Interesse an
    Spende sofort Knochenmark (Nierenorgane) an Nieren, Hoden und 100% ernsthaften Kontakt. Email; marialadrimaholyclinic@gmail.com
    weil wir viele sind
    Patienten, die derzeit eine Nierentransplantation benötigen.
    Suchen Sie nach einer Möglichkeit, Ihre Nieren in bar zu verkaufen, um sie zu finanzieren
    Wir werden deine kaufen
    Niere für 1.000.000 $
    Leber: 700.000 $
    Eierstöcke: 900.000 $
    Benmarg: 900.000 $

    und wir haben auch Vib / AIDS Ultra Vibros 11 Medikamente, die sie heilen oder länger am Laufen halten können

    senden Sie uns eine Email

    EMAIL;

    Email; marialadrimaholyclinic@gmail.com

    WhatsApp: Frag mich

    Mit besten Grüßen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen